Iisalmi 6-7 juli - Reisverslag uit Iisalmi, Finland van Coby & Fred - WaarBenJij.nu Iisalmi 6-7 juli - Reisverslag uit Iisalmi, Finland van Coby & Fred - WaarBenJij.nu

Iisalmi 6-7 juli

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Coby & Fred

10 Juli 2013 | Finland, Iisalmi

Vandaag landen we op een camping in Iisalmi. Even schrikken van de vele stoere mensen die er rond lopen...haha een truckersfeest met tientallen grote scania's, volvo's en andere trucks... back in mijn vorig leven... lachen...een bandje probeert John Fogerty ( CCR ) te spelen en daarvoor een heel terras met stoere truckers.. iedereen zowat een tattoo... grote glazen bier op de tafels en velen die niet meer rechtuit kunnen lopen.. bijzonder om te zien. We zitten aan tafel naast iemand die een gebroken hart heeft... my heart is broken.. I am in love with a beautiful woman but she is married.... I want to kill her husband.. you are from Holland...what must I do...? vraagt hij ons.. hahaha... hele theoriën hebben we er op los gelaten.. maar er zat volgens hem geen goede tussen... hij wilde gewoon die man dood maken omdat hij die vrouw sloeg..nou ja.. wij hebben in ieder geval ons best gedaan...
s'morgens even weer een klein uurtje rennen en wat kaloriën verbranden...valt me niet mee vandaag.. move on to the north.... wordt vervolgd...