Lillehammer - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van Coby & Fred - WaarBenJij.nu Lillehammer - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van Coby & Fred - WaarBenJij.nu

Lillehammer

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Coby & Fred

07 Augustus 2013 | Noorwegen, Lillehammer

...1 en 2 augustus..Lillehammer, het stadje waar in 1994 de Olympische Winterspelen zijn geweest.. Zal ongetwijfeld aantrekkingskracht hebben op toeristen.. Op ons in ieder geval wel anders waren we hier waarschijnlijk niet.. Ligt mooi aan een meer, iets hogerop zodat we een aardige klim moeten maken om van de camping die beneden aan het meer zit in het centrum te komen, maar goed te doen.... Het plaatsje stelt op zich niet zoveel voor... Een hoofdstraat van 700 mtr. ongeveer met winkels, maar die zijn gesloten als wij er zijn... Een paar restaurants die gelukkig wel open zijn en we stellen vast dat we hier in een soort wijnkelder de lekkerste biefstuk krijgen die we ooit hebben gegeten.... Mmmmm...
De volgende morgen ren ik nog een keer omhoog en nog wat verder omhoog om de Olympische hallen te zien... Een paar mega grote hallen waarvan 1 ijshockeyhal.. Een groot standbeeld ervoor met alle namen vd spelers erop die toen kampioen zijn geworden... Wel leuk om het allemaal even te zien...
Het is deze dag heerlijk met de zon er volop bij... Lekker een dag niets doen ... Paar wasjes draaien.. Boekje lezen... Rummicupje.... Life is good.....
Op naar Oslo...

• 09 Augustus 2013 - 14:33

Betty:

Goed bezig zo samen en lekker aan het genieten van de natuur en het goede eten. En dan ook nog een rondje rennen. Ja ja, je moet natuurlijk wel een goed voorbeeld geven.
    Veel plezier nog. Ik wacht op het volgende verslag.