Start naar Noordkaap - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Coby & Fred - WaarBenJij.nu Start naar Noordkaap - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Coby & Fred - WaarBenJij.nu

Start naar Noordkaap

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Coby & Fred

18 Juni 2013 | Nederland, Zuidwolde

Nog een paar dagen bijgeboekt om het geheel te kunnen afronden.... Eindresultaat; Paradise is ready... Broer Riekus, met vriendin Alie, was meteen nieuwsgierig en is inmiddels al in Spanje. Hij was erg enthousiast en heeft meteen de Jetstream getest.. Zijn antwoord; WOW....

Wij intussen onderweg naar de Noordkaap... First stop in Kropswolde en inmiddels geland, na een bezoek gisteren aan de Niesmann Bischoff garage in Oldenburg, op een passantencamping in Lübeck, iets rechts boven Hamburg... Vandaag richting Polen. Hoorde van margienus dat er een speciaal kastje gekocht moet worden voor de Camper omdat het boven de 3500 kg is.... Haha ... Alleen al de wijn voorraad die we hebben meegenomen... Alle lege plekjes opgevuld met wijn... Pakken wijn, want flessen rammelen teveel als we de douanes passeren...de tijd zal het leren.... Tot later....

• 18 Juni 2013 - 10:38

Betty:

Mooi die goede berichten Fred. Het is ook een top locatie in Spanje.
    Heel veel plezier tijdens jullie vakantie naar de Noordkaap.
    groetjes Betty

• 19 Juni 2013 - 09:35

Alda Dekker:

de eerste grens veilig gepasseerd met al die wijn hahahah?

• 22 Juni 2013 - 23:25

Klaasje :

Genietuhh !! ; -) !!! Doen wij ook !! hebben nu ook heerlijk vakantie maar blijven lekker in ons kikkerl landje.
    En de eerste zaterdag in onze vakantie hebben we de halve marathon van Zwolle gelopen goed en actief begin van onze vakantie !!